سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Reanimate: تنفس زندگی جدید در برندها

ارتباطات موثر چالش اصلی هر برند است. چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم ، چگونه پیام بفرستیم ، چگونه مردم را مجبور به خرید کنیم ... همه چالش هایی که مارک ها و بخش های بازاریابی برای زنده ماندن و سودآوری هر روز با آن روبرو هستند. با این حال ، برقراری ارتباط عالی بسیار فراتر از ماندن در مقابل مردم است. این در مورد اتصال ، سازگاری با رسانه های جدید و مهمترین آنها: در مورد احساسات است.


ایستاده در وسط سر و صدا

در دنیای امروز ، مواجهه با بسیاری از تبلیغات در طول روز کار چندان سختی نیست - در واقع انجام این کار بسیار دشوارتر است. و چه اتفاقی برای همه آن تبلیغات می افتد که یکسان به نظر می رسند؟ سر و صدا می شوند. ما به عنوان انسان یاد گرفتیم که چگونه از سر و صدا جلوگیری کنیم. ما از تبلیغات تجاری چشم پوشی می کنیم تا روی چیزهایی که از آنها لذت می بریم تمرکز کنیم. ما برای جلوگیری از سر و صدای خیابان یا دفتر در هدفون خود غوطه ور می شویم. همچنین وقتی تبلیغ در فید فیس بوک ما ظاهر می شود ، حتی سریعتر پیمایش می کنیم ...


همه چیز به نظر می رسد و احساس یکسانی دارد و از آنجا که آنها دائماً جلوی ما قرار می گیرند ، ما به طور ذاتی آنها را در سر خود مسدود می کنیم. اما ، وقتی چیزی در وسط آن "عجیب" یا فقط متفاوت به نظر می رسد ، تمایل داریم که توجه بیشتری داشته باشیم.


معمولاً "چیز عجیب" می تواند قطعه ای پر از رنگ ، یک شخصیت سرگرم کننده یا چیزی پر از حرکت باشد. این موشن گرافیک قدرتمند در میان سر و صدا است. وقتی همه چیز یکسان به نظر می رسد ، وقتی دیگر نمی توانید یک مارک را از مارک دیگر متمایز کنید ، موشن گرافیک هوشمندترین راه حل برای شناخته شدن و شنیدن مارک ها است.


موشن گرافیک باعث سر و صدا شدن زندگی می شود و توجه مارک ها را به خود جلب می کند.


داستان هایی را بهم پیوند دهید

چگونه ما آن را انجام دهیم؟ اول ، من باید به شما هشدار دهم که این آسان نیست. اگر این بود ، همه این کار را می کردند. برای اتصال یک داستان ، باید کارهای زیادی انجام شود ، از جمله تحقیق در مورد موضوع ، مخاطب و امکانات رسانه.


موشن گرافیک به دلیل ماهیت چند رشته ای خود یک رسانه باورنکردنی است. این برنامه بصری ، صدا و حرکت را با هم مخلوط می کند و تجربیاتی را به گونه ای ایجاد می کند که هیچ رسانه دیگری نمی تواند. این قدرت واقعی آن است.


با زندگی در دنیایی مملو از امکانات ، موشن گرافیک قدرت خلق قطعات به یاد ماندنی را دارد زیرا هیچ محتوای دیگری نمی تواند. با مضامین سخت می توان مضحک تر برخورد کرد ، محصولات با تکنولوژی "سرد" می توانند روح بخشند و ما همیشه می توانیم کسی را لبخند بزنیم یا احساس کنیم که گرمای کمی در قلب او وجود دارد.


همه ما در محاصره موشن گرافیک ها بزرگ می شویم. آنها ابتدا به عنوان کارتون های صبح به ما ارائه شدند. اینها دلیل این بود که ما شنبه ها خیلی زود از خواب بیدار می شویم. شادی ، خوشحالی و هیجانی که با هریک از آنها احساس کردیم جایگاه مهمی در ذهن و قلب ما دارد.