سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستان پشت \Can\t Beat Me\

آیا وقتی چیزی را دوست دارید تماشا می کنید ، آیا هرگز فکر می کنید که چگونه مردم توانستند به آن داستان خاص برسند؟ من همیشه این کار را کردم به همین دلیل این را در پشت صحنه نوشتم که چگونه همه چیز شکل گرفت تا در نهایت "Can"t Beat Me" شود.


این ایده در ابتدا از طرف زنان MOWE طی یک بحث توجیهی ، در مارس 2019 ، درباره آنچه می توان برای بزرگداشت روز جهانی زن انجام داد ، مطرح شد. ایده عالی بود اما خیلی به مهلتی که 8 مارس داشتیم نزدیک بود ، بنابراین تصمیم گرفتیم آن را به یک پروژه شخصی تبدیل کنیم.


تعریف داستان

ایده بوکس به عنوان تمایلی که تصویرگر ما برای کار در یک قطعه اکشن ، با حرکات و دوربین های زیاد ، شروع کرده است. همچنین ، همه ما فکر کردیم که به تصویر کشیدن زنان در یک ورزش که معمولاً با مردان همراه است خوب است.

در طی اولین طوفان مغزی ، تولیدکننده ما موضوع جنگ زنان با یکدیگر و تأثیری که می تواند بر پیام ما داشته باشد را مطرح کرد. از آنجایی که ما می خواستیم قدرت زنان و نه رقابت بین آنها را نشان دهیم ، این منجر به بحث قابل توجه تری در مورد پیام اصلی داستان شد.


پس از مکالمات فراوان ، آخرین جلسه توجیهی ما برای فیلمنامه این بود:


این فیلم باید کوتاه ، بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه باشد.

این کار باید بیشتر با استفاده از موشن گرافیک سل انجام شود تا بتوانیم با تمام امکاناتی که تکنیک به ما امکان پذیر است بازی کنیم.

هدف ما این بود که نشان دهیم زنان از آنچه جامعه معمولاً به تصویر می کشد ، قویتر هستند.

زنان در طول داستان نمی توانستند با یکدیگر مبارزه کنند.

ما می خواستیم تحریک و ناباوری مشترک زنان را به صورت روزمره به نمایش بگذاریم.

شخصیت باید واقعی و معتبر باشد - هم طراحی شخصیت و هم اقدامات او.

او نمی تواند یک ابر زن باشد زیرا او انسان است ، او باید مانند دیگران فراز و نشیب هایی را پشت سر بگذارد.

از آنجا که ایده اولیه از تصویرگر ما بود ، او جلسات توجیهی تیم را گرفت و حدود 2:30 دقیقه با داستانی بازگشت. عالی! ما چیزی داشتیم ... اما خیلی طولانی بود. آن زمان بود که من شروع به کار روی پروژه کردم تا بفهمم چگونه می توانیم مهمترین موارد را از پیش نویس فیلمنامه در نسخه نهایی جای دهیم.


من شروع به بازنویسی چند بخش کردم تا بفهمم چگونه همه چیز را می توان در حوادث موازی کوچکتر خرد کرد و چگونه می توان با فلش بک ها بازی کرد - که از زمان پیدایش نقطه اصلی داستان بوده است.


از نظر هنری و جهت گیری خلاقانه ، این چهار ارجاع کاملاً متفاوت چیزی بودند که امروز شکل داستان را تحت تأثیر قرار می دهند.

خلق شخصیتی که احساس طبیعی داشته باشد.

ما نمی خواستیم این شخصیت با استاندارد زیبایی مطابقت داشته باشد ، اما همه می دانستیم که او به دلیل آموزش مداوم باید کمی عضلانی باشد. همچنین ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که جزئیات به خوبی جمع شده اند ، بنابراین اطمینان حاصل کردیم که شخصیت از لباس مناسب ، تجهیزات مناسب و حرکت های مناسب استفاده کرده است. اوه وی حتی گوش های گل کلم دارد که تغییر شکل ناشی از ضربه مداوم در ناحیه به دلیل مشت است.

تعریف وقایع ، جدول زمانی و احساسات

یکی از راه حل هایی که متناسب با متن در مدت زمانی بود که ما هدف آن بودیم ، استفاده از پانل هایی برای نشان دادن لحظات مختلف متصل به همان محیط ، احساس یا واقعه زندگی او بود.


با استفاده از حذف یا افزودن فریم های جدید به عنوان ابزاری ، با توجه به موسیقی و ریتم طبیعی ویدیو ، این امکان ایجاد صحنه های پیچیده و ایجاد احساسات فراهم می شود.


رنگ ها نیز سهم زیادی در این ویدئو داشتند. ما می خواستیم این داستان خام و صادقانه احساس شود ، نسخه سیاه و سفید داستانی که برای بسیاری از زنان مشترک است. رنگ قرمز هم به عنوان یک برجسته در صحنه های پیچیده که دارای عناصر مختلفی بودند و هم به عنوان ابزاری برای ایجاد جوهای عمیق و سنگین در صورت لزوم کمک کرد. دو فلاش بک درد و رنجی که او در طول داستان پشت سر می گذارد ، دلبستگی عاطفی را به همراه دارد که آنقدر قوی است که برای بیننده احساس نمی شود.


ایجاد جو با طراحی صدا

The Sound Design ماده نهایی هر داستانی است و نمی تواند برای این داستان متفاوت باشد. ما می خواستیم این تجربه به نظر قدرتمندانه اما در عین حال خام و معقول برسد. بر این اساس ، ما تصمیم گرفتیم تا از طراحی صدا به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از موسیقی به روش غیر داژتیک استفاده کنیم. هر صدا برای تبدیل شدن به بخشی از موسیقی تکامل می یابد و هر تکرار آن را به خردکاری روزانه ای که شخصیت ما باید تحمل کند متصل می کند.

در پایان ، این در مورد بوکس نیست

هنگامی که او در رینگ است ، با ترس و جامعه خود مبارزه می کند ، که هر روز با ترس و قضاوت زنان را تغذیه می کند تا تلاش کند کمتر از آنها و رویاهای آنها استفاده کند. در پایان روز ، او با یک هیولا مبارزه می کند و هنگامی که برنده می شود ، به تمام جهان ثابت می کند که بزرگتر و قدرتمندتر از هر مانعی است.


تمام جزئیات این ویدئو برای ایجاد آتش سوزی در شکم ما ، تحریک تأمل و نشان دادن به همه جهان است که زنان هر روز با سختی بیشتری تصور می کنند.


فداکاری و اشتیاق شخصیت ما قدرت مورد نیاز برای تقویت مقاومت و قدرت حاصل از این نبرد روزمره را به نمایش می گذارد.